You are currently viewing آیا می خواهید قبل از اسباب کشی مبلمان اهدا کنید؟  این 7 موسسه خیریه آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد

آیا می خواهید قبل از اسباب کشی مبلمان اهدا کنید؟ این 7 موسسه خیریه آن را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد


حمل و نقل اثاثیه به مکان جدید شما می تواند هزاران قبض اسباب کشی شما را اضافه کند – گاهی حتی بیشتر از آنچه برای آن پرداخت کرده اید. هنگامی که ریاضیات به سمت معادله “رها از شر آن و خرید یک محصول جدید” متمایل می شود، چند گزینه دارید: مبلمان خود را دور بیندازید، آن را در Craigslist یا Facebook Marketplace بفروشید یا آن را به امور خیریه اهدا کنید.

خوشبختانه، بسیاری از موسسات خیریه کمک های مالی را به صورت رایگان انجام می دهند. همه برنده می شوند: می توانید قبل از نقل مکان خانه خود را شلوغ کنید و خیریه ها می توانند مبلمان را به افرادی که به آن نیاز دارند اهدا کنند.

ببینید کدام سازمان‌ها اقلام قدیمی شما را می‌برند و قبل از اهدا چه چیزهایی باید بدانید.

برای نکات حرکتی بیشتر ببینید بهترین شرکت های حمل و نقل برای سال 2024 و چگونه جعبه های نورد پلاستیکی با جعبه های مقوایی مقایسه می شوند.

لوگو نکات حرکت CNET

7 موسسه خیریه که مجموعه ای رایگان از کمک های مالی را ارائه می دهند

زیستگاه برای بشریت

Habitat for Humanity که در بیش از 70 کشور کار می کند، به خریداران خانه در ساخت خانه و هزینه های رهن کمک می کند. مکان‌های هبیتات ری استور مبلمان اهدایی را برای کمک به کار می‌فروشند.

لیست اقلام پذیرفته شده در هر فروشگاه کمی متفاوت است، اما کاناپه ها، صندلی ها و چارچوب های تخت معمولا خوب هستند. برای برنامه ریزی یک پیکاپ، کد پستی خود را وارد کنید برای پیدا کردن Restore محلی خود. برخی از فروشگاه ها یک برنامه آنلاین دارند، اما می توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید.

خیرخواهی

سرقفلی تقریباً مترادف با کمک های مالی است، اما اینکه آیا بازدید از خانه را انجام می دهد به هر مکان بستگی دارد. شما می توانید استفاده کنید فروشگاه یاب برای یافتن فروشگاه‌هایی در منطقه خود که می‌توانید درخواست تحویل بگیرید.

شبکه بانکی مبلمان

شبکه بانک مبلمان یک موسسه خیریه نیست، بلکه فهرستی از بانک های مبلمان در سراسر آمریکای شمالی است. می توانید از کارت او استفاده کنید یک بانک مبلمان محلی پیدا کنید در منطقه شما که کمک های مالی را می پذیرد. تقریباً همه آنها وانت مبلمان را ارائه می دهند، اما ممکن است مجبور شوید هزینه ای بپردازید.

ارتش نجات

یکی از قدیمی‌ترین موسسات خیریه که مجموعه رایگان ارائه می‌دهد، ارتش نجات بخشی انجیلی کلیسای مسیحی جهانی است. اقلام اهدایی در فروشگاه‌های صرفه‌جویی به فروش می‌رسند تا خدمات مختلفی از جمله کمک به غذا و سرپناه، امدادرسانی در بلایای طبیعی و مشاوره تامین شود.

شما می توانید یک پیکاپ را با ارتش نجات برنامه ریزی کنید با وارد کردن کد پستی خود در وب سایت خود و لیستی از همه چیزهایی که می خواهید اهدا کنید ایجاد کنید.

بردار لطفا

بردار لطفا یک شرکت انتفاعی است که برای اقلام اهدایی شما به کهنه سربازان ویتنام ایالات متحده پرداخت می کند. سپس VVA از این بودجه برای کمک به کهنه سربازان تمام درگیری ها با کمک ادعاها، برنامه های توسعه، و حمایت از قانون استفاده می کند.

یکی از مزایای کمک مالی به Pick Up Please بازگشت سریع است: معمولاً می تواند کمک مالی شما را ظرف 24 ساعت دریافت کند. با این حال، آن را لطفا فقط کمک های کوچکتر را می پذیردمانند تجهیزات ورزشی، دوچرخه، صندلی اداری و میز کنار تخت.

قوس

The Arc که به حمایت از افراد دارای ناتوانی های ذهنی و رشدی اختصاص دارد، بیش از 600 شعبه محلی در سراسر ایالات متحده دارد که بسیاری از آنها وانت رایگان مبلمان را ارائه می دهند. تو می توانی بخش محلی خود را اینجا پیدا کنیدو برای پرسیدن کمک های مالی تماس بگیرید یا ایمیل بزنید. هر فصل فهرستی از موارد مورد نیاز خود را دارد، اما به طور کلی لباس و مبلمان در شرایط خوب پذیرفته می شود.

آموتس

Amvets یا آمریکایی کهنه سربازان، یک سازمان غیرانتفاعی داوطلبانه است که از جانبازان با ادعای کمک، مراقبت های بهداشتی و فرصت های شغلی حمایت می کند. از طریق شبکه فروشگاه‌های خود، کمک‌های مالی را برای تأمین بودجه برنامه‌های خود می‌فروشد. در حال حاضر می توانید برای اهدای مبلمان Amvets در مریلند، ویرجینیا، دلاور، تگزاس، اوکلاهاما و واشنگتن دی سی برنامه ریزی کنید.

آنچه باید در مورد اهدای مبلمان خود بدانید

تحویل خود را زودتر برنامه ریزی کنید

برای اکثر سازمان‌ها، اولین تاریخ تحویل در دسترس دو یا چند هفته دیگر است – به خصوص در ماه‌های اوج جابجایی تابستان. مطمئن شوید که به محض اطلاع از تاریخ جابجایی و اقلامی که اهدا می کنید، تاریخ تحویل را برنامه ریزی کنید.

کمک های مالی از مالیات کسر می شود

اهدای مبلمان شما مشمول معافیت مالیاتی است، اما باید چندین الزام را برآورده کند:

  • خیریه ای که به آن کمک می کنید باید به عنوان یک سازمان 501(c)(3) تایید شده باشد. می توانید با استفاده از IRS آنها را جستجو کنید ابزار جستجوی سازمان معاف از مالیات.
  • به گفته سازمان امور مالیاتی، تنها در صورتی می‌توانید از کمک‌های اثاثیه خود کسر دریافت کنید که اقلام در “حالت استفاده شده خوب یا بهتر” باشند.

هنگامی که تأیید کردید که کمک های مالی شما قابل کسر مالیات هستند، باید ارزش بازار منصفانه را تعیین کنید. (سازمان امور مالیاتی دارای یک راهنمای مفید در اینجا.) اگر تعیین کردید که یک کالا بیش از 500 دلار ارزش دارد، باید آن را تکمیل کنید فرم 8283 با اظهارنامه مالیاتی شما همچنین می توانید استفاده کنید ارزش تخمینی کمک های سرقفلی برای اطلاعات بیشتر.

مطمئن شوید که کمک های شما پذیرفته می شود

تصور نکنید که یک موسسه خیریه به طور خودکار همه چیز را از دست شما خواهد گرفت. اکثر سازمان ها لیست های دقیقی از انواع مبلمانی که می پذیرند دارند.

مثلا خیلی جاها تشک یا فنر جعبه ای قبول نمی کنند. به طور کلی، هر چیزی که اهدا می کنید باید تمیز و سالم باشد. پسندیدن حسن نیت توضیح می دهدهر کامیون کالای غیرقابل قبولی که به محل دفن زباله می بریم، معادل سه روز آموزش کلاسی برای فردی است که هدفش یافتن و حفظ شغل است.»

اهدای اثاثیه قبل از اسباب کشی راهی عالی برای کاهش هزینه های جابجایی و کمک به افراد نیازمند است. برای راهنمایی های بیشتر در مورد چگونگی صرفه جویی در هزینه در حین نقل مکان، به این مطلب مراجعه کنید بهترین مکان ها برای دریافت جعبه های متحرک رایگان.





Source link