You are currently viewing با خشک شدن ACP، نیویورک به برنامه های کم درآمد از ISP ها نیاز دارد

با خشک شدن ACP، نیویورک به برنامه های کم درآمد از ISP ها نیاز دارد


ارائه دهندگان اینترنت به زودی ملزم خواهند شد تا برنامه هایی را برای ساکنان کم درآمد ایالت نیویورک با حداقل 15 دلار در ماه ارائه دهند.

این قانون به عنوان بخشی از بودجه ایالتی نیویورک در سال 2021 تصویب شد، اما به سرعت در دادخواستی که توسط گروهی از گروه‌های صنعت ارتباطات از راه دور ارائه شد که بر خلاف مقررات فدرال در مورد خدمات اینترنتی است، به چالش کشیده شد. هفته گذشته، الف دادگاه استیناف فدرال رای داد که او با استدلال آنها مخالف است و به دولت اجازه خواهد داد که برنامه های کم درآمد را در آینده بخواهد.

ما از تصمیم دادگاه و اقدام ایالت نیویورک برای تنظیم نرخ ها در صنایع رقابتی ناامید هستیم. این نه تنها سرمایه‌گذاری مورد نیاز در زیرساخت‌های کشور ما را کاهش می‌دهد، بلکه به طور بالقوه پایداری عملیات پهنای باند را در بسیاری از مناطق به خطر می‌اندازد.» گروه های صنعتی در بیانیه ای گفته اند.

گروه‌های صنعتی همچنین گفتند که از کنگره می‌خواهند از آمریکایی‌های کم‌درآمد در سرتاسر کشور حمایت کند، که تا حد زیادی نیاز ایالت‌ها به دخالت را برطرف می‌کند، مانند نیویورک.

این نظر در مورد فدرال است برنامه اتصال مقرون به صرفه، که ماهیانه 30 تا 75 دلار برای کمک به خانواده های کم درآمد برای پرداخت اینترنت فراهم می کرد. نزدیک به 1.8 میلیون خانوار نیویورک به این یارانه متکی بودند – بیش از هر ایالتی به جز کالیفرنیا.

بودجه این برنامه 14 میلیارد دلاری این ماه رسماً تمام شد و میلیون‌ها کاربر را برای یافتن گزینه‌های جایگزین به تکاپو انداخت. علیرغم حمایت دو حزبی از تداوم ACP، هیچ اقدامی در مورد آن صورت نگرفته است قانون تمدید در ژانویه در سنا معرفی شد.

چه چیزی در نیویورک مورد نیاز خواهد بود؟

نیویورک قانون پهنای باند مقرون به صرفه می‌گوید ISPها باید خدمات پهنای باند را به خانوارهای کم‌درآمد با 15 دلار در ماه ارائه دهند – شامل همه مالیات‌ها و هزینه‌ها. در زمان تصویب این قانون، تعریف پهنای باند دانلود 25 مگابیت بر ثانیه و آپلود 3 مگابیت بر ثانیه بود، اما FCC از آن زمان تا کنون نوار را به 100/20Mbps افزایش داده است. این قانون همچنین برنامه های سرعت دانلود 200 مگابیت بر ثانیه را 20 دلار در ماه محدود می کند.

اگر در هر یک از برنامه های زیر شرکت کنید، می توانید واجد شرایط برنامه های کم درآمد باشید:

  • ناهار رایگان یا کاهش یافته از طریق برنامه ملی ناهار مدرسه
  • برنامه کمک تغذیه تکمیلی
  • مدیکید
  • معافیت اجاره بها برای سالمندان افزایش می یابد
  • افزایش معافیت اجاره بها برای افراد دارای معلولیت
  • مزایای ابزار مقرون به صرفه

الزامات درآمدی برای NSLP ها در نیویورک تا حدی است 185٪ از دستورالعمل های فقر فدرال یا 55500 دلار برای یک خانواده چهار نفره. این مقدار کمی محدودتر از 200٪ مورد نیاز ACP است، اما کمتر از 135٪ مورد نیاز توسط ACP است. خط حیاتیارانه فدرال دیگری که ماهیانه 9.25 دلار برای اینترنت خانگی فراهم می کند.

در حال حاضر چه برنامه های کم درآمدی را می توانید در نیویورک دریافت کنید؟

مشخص نیست که قانون اینترنت کم درآمد نیویورک چه زمانی اجرایی می شود، اما مصرف کنندگان می توانند فوراً از چندین گزینه دیگر از جمله یارانه های دولتی و طرح های کم درآمد استفاده کنند. ارائه دهندگان اینترنت در نیویورک:

  • اتصال اپل بزرگ: ساکنان ساکن در ساختمان اداره مسکن شهر نیویورک واجد شرایط دریافت اینترنت رایگان، لوازم خانگی و تلویزیون کابلی اولیه از طریق این برنامه هستند.
  • خط حیات: این یک برنامه فدرال با بودجه دائمی است که ماهیانه 9.25 دلار برای خدمات تلفن یا اینترنت به مشترکین واجد شرایط یا حداکثر 34.25 دلار برای کسانی که در زمین های قبیله ای زندگی می کنند ارائه می دهد. اگر درآمد خانوار شما کمتر یا کمتر باشد، می توانید واجد شرایط شوید 135 درصد از دستورالعمل های فقر فدرالیا اگر در برنامه‌ای مانند SNAP، Medicaid یا درآمد امنیتی تکمیلی شرکت می‌کنید.
  • مزیت بهینه: برنامه ها برای سرعت دانلود تا 50 مگابیت در ثانیه 15 دلار در ماه هزینه دارند و شامل یک روتر Wi-Fi هستند. اگر در NSLP شرکت کنید یا اگر فردی از خانواده شما در یک مدرسه دولتی شهر نیویورک تحصیل کند، ممکن است واجد شرایط شوید. کهنه سربازان دریافت کننده کمک ایالتی یا فدرال و سالمندان واجد شرایط SSI نیز ممکن است تخفیف دریافت کنند.
  • Spectrum Internet Assist: این طرح Spectrum سرعت دانلود 50 مگابیت در ثانیه را با 25 دلار در ماه – نه خیلی کمتر از طرح 30 دلاری 100 مگابیت در ثانیه در برخی مکان ها – با یک روتر Wi-Fi با 5 دلار اضافی در ماه در دسترس است. برای واجد شرایط بودن، باید در NSLP، ارائه صلاحیت جامعه NSLP یا درآمد امنیتی تکمیلی (فقط برای متقاضیان بالای 65 سال) شرکت کنید.
  • Verizon Forward: برنامه های کم درآمد Verizon برای مشتریان Fios، 5G Home و LTE Home در دسترس است – به عبارت دیگر، هر طرح اینترنت خانگی Verizon. قیمت ها از 20 دلار در ماه شروع می شود، اما ممکن است به خدمات همراه با برنامه تلفن همراه نیاز داشته باشد. اگر یک سال قبل از درخواست کمک هزینه فدرال دریافت کرده باشید، واجد شرایط هستید. همچنین در صورت واجد شرایط بودن برای Lifeline، Medicaid یا برنامه تغذیه مکمل ویژه برای زنان، نوزادان و کودکان (درآمد کمتر از 185 درصد از سطح فقر فدرال) می توانید ثبت نام کنید.





Source link