You are currently viewing برنامه جدید کلود هوش مصنوعی در iOS، Team Tool، هوش مصنوعی را در محل کار منادی می کند

برنامه جدید کلود هوش مصنوعی در iOS، Team Tool، هوش مصنوعی را در محل کار منادی می کند


مانند انتشار خانواده کلود 3 چت ربات های هوش مصنوعی در ماه مارس برای به چالش کشیدن نیرو های قدرتمندی مانند ChatGPT و جوزااستارت‌آپ هوش مصنوعی Anthropic می‌گوید که شاهد افزایش پذیرش، از جمله توسط کاربران سازمانی است. اکنون می‌خواهد با معرفی یک طرح تیمی و اپلیکیشن iOS از آن سرمایه‌گذاری کند.

آنتروپیک می گوید که کلود 3 در تحلیل و پیش بینی مهارت خاصی دارد. تولید محتوا؛ تولید کد؛ و مکالمه به زبان هایی مانند اسپانیایی، ژاپنی و فرانسوی علاوه بر انگلیسی. این شرکت می‌گوید ربات‌های چت در این خانواده همچنین می‌توانند پرس و جوهای پیچیده‌تری را با دقت بالاتر و درک بهتری از زمینه نسبت به مدل‌های قبلی انجام دهند.

آنتروپیک گفت که کلود 3 “درک انسانی” را نشان می دهد – کیفیتی که می تواند به طور کلی در چت ربات های هوش مصنوعی به درجات مختلف اعمال شود و بخش مهمی از چیزی است که شیفتگی آنها را در بین مشاغل و عموم مردم ایجاد می کند.

برچسب هوش مصنوعی Atlas

زوئی لیائو/CNET

در بررسی خود، عماد کان از CNET کلود را “مکالمه ترین ماشین هوش مصنوعی” می نامد. او خاطرنشان می کند که کلود البته هوشیار نیست. او می‌گوید: «اما مطمئناً هوشمندانه به نظر می‌رسد، زیرا به سؤالات به شیوه‌ای متفکرانه پاسخ می‌دهد و همچنین از شما سؤالات بعدی و نظرات شما را می‌پرسد».

(برای بررسی بیشتر ابزارهای هوش مصنوعی، به همراه آخرین اخبار، نکات و توضیحات هوش مصنوعی، به CNET نگاه کنید. اطلس هوش مصنوعی کتابچه راهنمای.)

ما شاهد افزایش علاقه هستیم هوش مصنوعی مولد در محل کار. برای مثال، روز دوشنبه، آمازون خود را اعلام کرد دستیار تجاری مولد هوش مصنوعی، Q. در همین حال، یک مطالعه گروه مشاوره بوستون یافت ۷۰ درصد از پاسخ‌دهندگان درباره هوش مصنوعی در محل کار هیجان‌زده هستند، زیرا ۶۰ درصد معتقدند که این هوش مصنوعی به آنها کمک می‌کند تا در محل کار یاد بگیرند و ۵۵ درصد انتظار دارند که به آنها کمک کند سریع‌تر کار کنند.

از جمله شرکت‌هایی که کلود را ادغام کرده‌اند، شرکت بیودارویی Pfizer است که از چت بات در کار خود برای مبارزه با سرطان استفاده می‌کند، و همچنین PGA Tour که یک پلتفرم هوش مصنوعی برای کمک به تولید ساخته است. مطالب برای طرفداران گلف.

اسکات وایت، مدیر محصول Anthropic، از کلود به عنوان “یک همکار واقعا باهوش که به من کمک می کند بهترین کارم را سریعتر انجام دهم” صحبت می کند.

طرح تیم

طرح تیم کلود به کاربران تجاری اجازه می دهد تا به کارمندان اجازه دسترسی به خانواده مدل کلود 3 را بدهند.

IT شامل محدودیت‌های استفاده بیشتر از طرح Pro است و 30 دلار برای هر کاربر در ماه با حداقل پنج صندلی است. (Pro 20 دلار در ماه است.)

طرح تیم شامل پنجره‌ای از 200000 زمینه است – که به مقدار اطلاعاتی که مدل می‌تواند در یک جلسه فراخوانی کند اشاره می‌کند – و طبق یک پست وبلاگ، به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا اسناد طولانی را پردازش کنند، درباره موضوعات پیچیده مانند پیش‌بینی‌های مالی یا برنامه‌ریزی محصول بحث کنند. گفتگوهای چند مرحله ای را در مورد پشتیبانی مشتری یا برنامه ریزی پروژه حفظ کنید.

Anthropic خاطرنشان کرد که ویژگی‌های اضافی – از جمله استناد برای تأیید ادعاهای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی، ادغام با مخازن داده‌ها مانند پایگاه‌های کد یا CRM، و توانایی تکرار با هم تیمی‌ها در اسناد یا پروژه‌های تولید شده توسط هوش مصنوعی – در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد. “

در این مرحله، تیم بازاریابی، برای مثال، می‌تواند راهنمای سبک مخاطب، الزامات محصول، و پرسش‌های متداول را در اختیار کلود قرار دهد، که سپس می‌تواند به آن منابع داده دسترسی داشته باشد تا نسخه‌ای را برای پست وبلاگ برای راه‌اندازی محصول آتی در نظر بگیرد.

وایت می‌گوید: «وقتی وارد دفتر می‌شوم و سندی برای نوشتن دارم، معمولاً از این شروع می‌شود که به کلود اجازه می‌دهم به برخی از اسنادم یا طرز فکرم دسترسی داشته باشد و سپس با کلود طوفان فکری می‌کنم.

کلود در iOS

علاوه بر این، Anthropic یک برنامه iOS رایگان برای کاربران Claude در تمام برنامه ها منتشر کرده است.

با توجه به پست وبلاگ، تجربه مشابه وب تلفن همراه را ارائه می دهد، از جمله همگام سازی تاریخچه چت شما و پشتیبانی از گرفتن و آپلود عکس.

وایت گفت: «برنامه تلفن همراه فقط یک راه جدید برای آسان‌تر کردن دسترسی به کلود در زمانی است که من سعی می‌کنم مشکل خاصی را حل کنم. «می‌توانید در راه رفتن به محل کار، با همکارتان که در مورد موضوع خاصی صحبت می‌کند که باید حل کنید، صحبت کنید یا در مورد چیزی مشاوره بگیرید. شما همچنین می توانید این کار را با کلود انجام دهید.”

یکی از مزیت‌های اپلیکیشن نسبت به تجربه تلفن همراه، ادغام دوربین است که به شما امکان می‌دهد مثلاً از یک تخته سفید در اتاق کنفرانس عکس بگیرید تا به راحتی با کلود به اشتراک بگذارید.

وایت گفت: “این به طور خودکار در پایگاه دانش کلود آپلود می شود تا بتوانید کار خاصی را انجام دهید.” “این فقط یک راه ساده تر و سریعتر برای دسترسی است و همیشه در سیستم احراز هویت می شود.”

وایت گفت که نسخه اندروید “بسیار در نقشه راه ما” است، اما از ارائه تاریخ انتشار خودداری کرد.

یادداشت سردبیر: CNET از یک موتور هوش مصنوعی برای کمک به ایجاد چندین داستان استفاده کرد که بر این اساس برچسب گذاری شده بودند. یادداشتی که می‌خوانید به مقالاتی پیوست شده است که اساساً به موضوع هوش مصنوعی می‌پردازند، اما کاملاً توسط ویراستاران و نویسندگان متخصص ما ایجاد شده‌اند. برای اطلاعات بیشتر ما را ببینید سیاست هوش مصنوعی.





Source link