You are currently viewing بهترین برنامه های تلویزیونی علمی-تخیلی برای تماشا در Prime Video در حال حاضر

بهترین برنامه های تلویزیونی علمی-تخیلی برای تماشا در Prime Video در حال حاضر


وقتی صحبت از برنامه های تلویزیونی علمی-تخیلی به میان می آید، Prime Video در دهه گذشته پیشتاز بوده است و طیف وسیعی از برنامه های فکری را برای توده ها به ارمغان آورده است. کجا دیگر می‌توانید برنامه‌های منحصربه‌فرد الهام‌گرفته از آثار نماد ژانر فیلیپ کی. دیک، خالق سایبرپانک، ویلیام گیبسون، اسطوره کمیک، گارث انیس و هنرمند آینده‌نگار سایمون استلنهاگ را پیدا کنید؟

چه به دنبال یک طنز ابرقهرمانی، یک وسترن سفر در زمان، یک حماسه فضایی سیاسی یا یک مجموعه گلچین به سبک آینه سیاه باشید، پخش کننده برای هر طرفدار علمی تخیلی چیزی دارد. در اینجا بهترین نمایش های علمی تخیلی برای تماشای در Prime Video در حال حاضر وجود دارد.

بیشتر بخوانید: Prime Video: 32 بهترین برنامه تلویزیونی برای تماشا

JoJo Wilden/Prime Video

دارم می افتم بیرون یک بازی ویدیویی سرگرم‌کننده، جنبشی و اکشن اقتباسی است که فضای مجموعه نمادین بتسدا را حفظ می‌کند و در عین حال مسیر جدیدی را از نظر داستان ترسیم می‌کند. برای لذت بردن از این نمایش نیازی به آشنایی با بازی ندارید. البته، تعداد زیادی تخم مرغ عالی برای طرفداران وجود دارد که از آنها قدردانی کنند. اما Fallout با در نظر گرفتن مخاطبان بیشتری ساخته شد. و به لطف بازی‌های قاتل بازیگران – والتون گوگینز و الا پورنل عالی هستند – و ساختن جهان با جزئیات، نمی‌خواهید این سواری وحشیانه در سرزمین بایر را از دست بدهید.

سوفی موتولیان/پرایم ویدیو

ویلیام گیبسون، نماد سایبرپانک، رمانی را نوشت که الهام‌بخش آن بود حاشیه. این مجموعه که توسط جاناتان نولان و لیزا جوی ساخته شده است – دو نفری که Westworld و Fallout را به صفحه نمایش کوچک آوردند – کلوئی گریس مورتز در نقش فلین فیشر، زنی که درگیر یک بازی ویدئویی واقعیت مجازی است که واقعیت را تغییر می دهد، بازی می کند. سفر به لندن آینده و یک ماموریت غیرمنتظره برای نجات جهان زندگی او و این سریال را زیر و رو می کند.

Liane Hentscher/Prime Video

از دفتر گرفته تا پارک ها و تفریحات و مکان خوب، گرگ دنیلز تجربه زیادی در آوردن کمدی های تغییر دهنده بازی به صفحه نمایش کوچک دارد. در آپلود، او با برنامه ای حساسیت های عجیب و غریب خود را به زندگی پس از مرگ می برد که نشان می دهد در آینده ای نزدیک، شرکت های فناوری استراحتگاه های مجازی را ارائه خواهند کرد که در آن ذهن افراد تازه درگذشته می توانند از تعطیلات بهشتی برای همیشه لذت ببرند. این البته در صورتی است که آنها توان مالی آن را داشته باشند.

استودیو آمازون

وسعت موتور کوچکی است که می تواند نمایش های تلویزیونی علمی تخیلی باشد. این سریال واقعیتی در آینده را بررسی می کند که در آن بشریت با موفقیت منظومه شمسی را مستعمره کرده است. این کار به عنوان یک سری فیلمنامه اصلی SyFy شروع شد. بعد از سه فصل، تور تبر را انداخت طبق برنامه خوشبختانه آمازون وارد عمل شد تا آن را از لغو شدن نجات دهد. در طول شش فصل، این سریال پاها و مخاطبان خود را پیدا کرد و به یک درام علمی تخیلی هوشمندانه و جذاب تبدیل شد.

استودیو آمازون

چند سال پس از موفقیت خفیف واعظ گرت انیس در AMC، کمیک ابرقهرمانی معروف این نویسنده پسر ها روی Prime Video ضربه زد و درها را منفجر کرد. در این سریال، گروهی از ابرقهرمانان مشهور فاسد برای کسب قدرت و شهرت با هم رقابت می‌کنند در حالی که گروهی از تبهکاران (معروف به The Boys) آنها را به صورت جداگانه شکار می‌کنند. این یک نمایش فوق خشونت است که با تفسیرهای اجتماعی و سیاسی فراوان به چهره مخاطب ضربه می زند. و خیلی هم خوبه

بررسی ما از پسران را اینجا بخوانید.

بروک پالمر/پریم ویدیو

Gen V به همان اندازه قوی، خشن و گیج کننده سری اصلی خود، نسل بعدی ابرقهرمانان دستکاری شده ژنتیکی را روشن می کند. ترانه های معمول اجتماعی و سیاسی در اینجا به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این، Gen V به موضوعاتی مانند تأثیر رسانه های اجتماعی، تصویر بدن، طبقه و نژاد در حوزه آموزش عالی می پردازد.

اسکرین شات توسط Amazon Studios/YouTube/CNET

این مجموعه با الهام از کتاب هنر روایی هنرمند سوئدی-آینده‌نگار Simon Stollenhag، زیبایی‌شناسی شیک دنیای آینده پر تکنولوژی را با هوس‌های آرام روستایی آمریکا متعادل می‌کند. جاناتان پرایس و ربکا هال در این سریال علمی تخیلی عجیب و غریب و اسلوموشن اجراهای برجسته ای ارائه می دهند.

Karen Kuehn/Amazon Studios

اگر Yellowstone و The X-Files بچه دار می شدند، احتمالاً این بچه بود محدوده بیرونی. وسترن علمی تخیلی رویال ابوت (جاش برولین)، پدرسالار و صاحب مزرعه خانواده ابوت را دنبال می کند. خانواده او پس از ناپدید شدن غیرقابل توضیح عروسش به زندگی خود ادامه می دهند. وقتی یک غریبه به خانواده می آید، رویال باید گذشته، حال و آینده بالقوه را در نظر بگیرد. اگر به دنبال یک سریال عالی بر اساس فیلمنامه و بازی های خیره کننده آن هستید، این درست است.

بررسی محدوده بیرونی ما را در اینجا بررسی کنید.

استودیو آمازون

مردی در قلعه بلند

اگر آمریکا در جنگ جهانی دوم پیروز نمی شد چه؟ سوال اصلی همین است مردی در قلعه بلند هدف پاسخ دادن است این سریال که بر اساس رمانی به همین نام نوشته فیلیپ کی دیک است، در دهه 1960 می گذرد و یک واقعیت جایگزین را ارائه می دهد که در آن آلمان نازی و ژاپن کنترل ایالات متحده را به اشتراک می گذارند. وقتی فیلم‌های جدول زمانی از یک جدول زمانی جایگزین ظاهر می‌شود که در آن آلمان و ژاپن در حال شکست در جنگ هستند، بذر شورش کاشته می‌شود. ریدلی اسکات، تهیه کننده اجرایی سریال تاثیرگذار و قابل تامل.

الیزابت سیسون

رویاهای برقی فیلیپ کی دیک

برایان کرانستون (Breaking Bad)، رونالد دی مور (Battlestar Galactica) و مایکل داینر (Justified) گرد هم آمدند تا جمع آوری کنند. رویاهای برقی فیلیپ کی دیک برای زندگی. مجموعه مجموعه‌های آینده‌نگر به بررسی این موضوع می‌پردازد که چگونه فناوری می‌تواند به روش‌های مختلف خارق‌العاده و هولناک بر بشریت تأثیر بگذارد. یک داستان شباهت های Electric Dreams و Black Mirror قطعا فراوان است. با این حال، هر قسمت از برنامه Prime Video از آثار این نویسنده علمی تخیلی الهام می گیرد.

چاک هدز/ استودیو آمازون

از نظر موضوعی، آسمان شب این حس یادآور برخوردهای نزدیک از نوع سوم و پیله است. این سریال آهسته سوز که فقط یک فصل به طول انجامید، با بازی جی کی سیمونز و سیسی اسپیسک به عنوان یک زوج متاهل سالخورده که با آزمایشات و مصیبت های سال های طلایی خود سر و کار داشتند. همچنین، در زیر سایبان آنها یک پورتال مرموز به یک سیاره عجیب وجود دارد. این سریال رازآلود احساساتی به لطف بازی‌های شگفت‌انگیز دو سرنخ آن، پیری و مرگ‌ومیر را به طرز شگفت‌آوری صمیمانه بررسی می‌کند.

استودیو آمازون

شکست ناپذیر با الهام از کتاب کمیک رابرت کرکمن به همین نام، مارک گریسون (استفان یئهان)، یک دانش آموز معمولی دبیرستانی را دنبال می کند که معلوم می شود پسر Omni-Man (جی کی سیمونز)، قدرتمندترین ابرقهرمان روی کره زمین است. وقتی مارک توانایی‌های ویژه‌ای را از خود نشان می‌دهد، به حقیقت ناگوار پدرش و کارهای خائنانه‌ای که انجام داده است پی می‌برد. این مجموعه انیمیشنی با طراحی زیبا، خوشنویسی و بازی فوق العاده ساخته شده است. بسیاری آن را بهترین نمایش ابرقهرمانی تلویزیون می دانند و دلیل خوبی هم دارد.

کیتی یو / پرایم ویدیو / استودیو آمازون

در سریال The Power، سریال Prime Video بر اساس رمان نائومی الدرمن در سال 2016 با همین نام، دختران نوجوان در سراسر جهان به طور ناگهانی توانایی شلیک برق از دست خود را پیدا کردند. این ابرقدرت دقیقاً چگونه تجربه زنان را در آمریکا و فراتر از آن تغییر می دهد؟ تونی کولت و جان لگوئیزامو در کنار گروهی از زنان جوان با استعداد در سریالی بازی می‌کنند که هدف آن تغییر جنبه‌های جنسیتی و پویایی بر سر آنهاست.

Prime Video/Amazon Studios

مقایسه آسان است دختران کاغذی به چیزهای غریب. قسمت‌هایی از داستان در دهه 1980 اتفاق می‌افتد و گروهی از بچه‌ها را دنبال می‌کند که در هنگام دوچرخه‌سواری در شهر تلاش می‌کنند تا یک اتفاق فوق‌العاده در شهر را درک کنند. با این حال، شباهت ها به همین جا ختم می شود. بر اساس کمیک‌های برایان کی وان به همین نام، برنامه یک فصل زمانی آغاز می‌شود که دختران ۱۲ ساله‌ای که کاغذ را تحویل می‌دهند، با آینده‌شان روبرو می‌شوند و برای بقا در میان جنگ سفر در زمان که اطرافشان در حال گسترش است، می‌جنگند.

استودیو آمازون

اگرچه ممکن است تعجب آور به نظر برسد، جویندگان حقیقت اولین برنامه تلویزیونی است که توسط سایمون پگ و نیک فراست با هم ساخته شده اند. در طول چند دهه گذشته، این دو به دلیل پخش ژانرهای سرگرم کننده از Shaun of the Dead تا End of the World شهرت پیدا کرده اند. حقیقت جویان ممکن است به اندازه همکاری های قبلی خود مضحک نباشند، اما این اشکالی ندارد. سریال شکار ارواح هنوز هم مملو از ادای احترامات ترسناک است و به لطف شیمی سرگرم کننده بازیگران آن، یک بازی کم هزینه و ارزشمند است.

استودیو آمازون

رونق مجموعه‌های گلچین ژانر که به دنبال موفقیت اولیه Black Mirror بود، به سوق دادن The Feed به Prime Video کمک کرد. این برنامه دیگری است که جنبه تاریک فناوری را بررسی می کند. این نمایش در لندن نزدیک به آینده اتفاق می‌افتد، جایی که مردم می‌توانند به لطف کاشت در سرشان، زندگی روزمره خود را به صورت زنده پخش کنند. با توجه به وسواس جامعه نسبت به رسانه‌های اجتماعی و هجوم دوپامین که منجر به تصمیم‌های وحشتناک می‌شود، The Feed دارای یک بازیگر درجه یک است که شامل نام‌هایی مانند دیوید تیولیس (زن شگفت‌انگیز، هری پاتر و زندانی آزکابان) و میشل تاج و تخت آلوم بازی تاج و تخت است. فرلی.

Niko Tavernise/Prime Video

Prime Video با Dead Ringers سروصدای زیادی به پا کرد. این چرخش به روز شده در فیلم کلاسیک کالت ترسناک دیوید کراننبرگ، ریچل وایز را در نقش دوگانه پزشکان الیوت و بورلی مانتل پیدا می کند. تلاش آنها برای فشار دادن پاکت مراقبت های بهداشتی، اخلاق پزشکی را به باد می دهد. نتیجه برنامه‌ای است که هرگز از بررسی موضوعاتی مانند کنترل داروخانه‌های بزرگ بر سلامت زنان، شیوه‌های تولید مثل منسوخ، استقلال بدن و موارد دیگر طفره نمی‌رود.

استودیو آمازون

انیمیشن روتوسکوپی که در Undone استفاده شده است، ملیله‌ای رویایی را برای تماشاگران ارائه می‌دهد. می توان به راحتی نمایش را به عنوان یک اثر هنری اثیری در نظر گرفت، اما در اینجا جوهر عمیقی نیز وجود دارد. این سریال آلما (رزا سالازا)، یک جوان 20 ساله مشکل دار را دنبال می کند که پس از تصادف، زندگی اش زیر و رو می شود. همانطور که واقعیت او در چیز دیگری حل می شود، او باید برای درک آسیب خود تلاش کند. بخشی رازآلود، بخشی هیجان انگیز و بخشی درام خانوادگی، به جرات می توان گفت Undone شبیه هیچ برنامه تلویزیونی که قبلا دیده اید نیست.

جسیکا میگلیو/ استودیو آمازون

نباید با سیتکام کوتاه مدت با بازی پاتریک واربرتون اشتباه گرفت، این لایو اکشن از ابرقهرمان آبی با آنتن های چرخان بزرگتر، پر اکشن تر است و ژانر کمیک را که تقلید می کند کمی جدی تر می گیرد. بن ادلوند، خالق کمیک اصلی و مجموعه تلویزیونی سال 2001، تولید اجرایی این تکرار از شخصیت را بر عهده دارد و تضمین می کند که حس شوخ طبعی و خلق و خوی برنامه به دیدگاه اصلی خود وفادار بماند. پیتر سرافینوویچ و گریفین نیومن با هم شیمی عالی دارند. تجسم شرور جکی ارل هیلی در The Terror واقعاً لذت بخش است. این باعث می شود که سریال سه فصل برای هر طرفدار کتاب های مصور ضروری باشد.





Source link