You are currently viewing بهترین دوربین های اکشن 2024

بهترین دوربین های اکشن 2024


249 دلار در آمازون

gopro-hero-9-black-04

دوربین اکشن سیاه GoPro Hero 9

بهترین دوربین اکشن برای کاربران هاردکور

جزئیات را ببینید

467 دلار در آمازون

insta360-one-r

Insta360 One R

بهترین دوربین اکشن برای کسانی که همه چیز را می خواهند

جزئیات را ببینید

349 دلار در آمازون

GoPro Hero 8 Black

دوربین اکشن سیاه GoPro Hero 8 (به روز رسانی: موجود نیست)

بهترین دوربین اکشن برای کاربران معمولی

جزئیات را ببینید

199 دلار در آمازون

اکشن 28 جی هشتم

DJI Osmo Action

بهترین دوربین اکشن برای سلفی های ساده

جزئیات را ببینید

140 دلار در آمازون

akaso-brabre-7-le

Akaso Brave 7 LE

بهترین جایگزین GoPro با قیمت کمتر

جزئیات را ببینید

برای سالها، GoPro بر بازار دوربین های اکشن تسلط دارد. دوربین های GoPro جمع و جور، سبک وزن هستند و به اندازه کافی مقاوم هستند تا در برابر ماجراجویی های شدید مقاومت کنند. اما GoPro تنها برند موجود در شهر نیست. اگر به دنبال یک خوب، با وضوح بالا، قابل نصب، ناهموار هستید دوربین ضد آب برای انجام گردش شگفت انگیز بعدی خود، می توانیم به شما کمک کنیم بهترین دوربین اکشن را برای نیازهای خود پیدا کنید.

یک دوربین اکشن خوب ویژگی‌های متنوعی را ارائه می‌کند تا به شما کمک کند از شدیدترین اکسپلویت‌های خود فیلم‌های عالی بگیرید. برخی از ویژگی ها مانند تثبیت کننده تصویر و کیس ضد آب ضروری هستند. سایر موارد لزوماً برای دوربین ورزشی مناسب نیستند، مانند صفحه نمایش لمسی، وضوح 4K و سازگاری با کنترل از راه دور.

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا بهترین مدل های دوربین اکشن را که آزمایش کرده ایم، آورده ایم. تمامی این دوربین های اکشن قابل حمل، مقاوم هستند و بسته به حالت عکاسی، کیفیت فیلمبرداری ثابتی دارند. برای یافتن بهترین دوربین اکشن برای خود ادامه دهید. اگر از دوربین اکشنی که در اینجا ذکر نشده است، نتایج خوبی گرفته اید، لطفاً آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.

این بهترین دوربین اکشن تک لنزی است که می توانید در حال حاضر از GoPro از نظر ویژگی ها و عملکرد دریافت کنید. در مقایسه با Hero 8 Black، ابزارهای جدیدی برای عکس ها و فیلم ها وجود دارد، مانند امکان زمان بندی ضبط یا تنظیم آنها برای مدت زمان مشخص – از 15 ثانیه تا 3 ساعت – و اکنون با کیفیت 5K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط می کند. ممکن است زیاده‌روی به نظر برسد، اما می‌توانید تصاویر ثابت با کیفیت بالا را از ویدیو دانلود کنید، که وقتی نمی‌توانید بین دریافت فیلم یا تصاویر ثابت یکی را انتخاب کنید، ویدیوی 5K خوب می‌شود.

با این حال، بزرگترین تغییرات در طراحی دوربین GoPro است. Hero 9 Black بزرگتر است تا باتری بزرگتر و قدرتمندتری را در خود جای دهد. هود لنز نیز اکنون قابل جدا شدن است، بنابراین در صورت خراشیدگی به راحتی می توان آن را تعویض کرد. همچنین به شما امکان می دهد لنزهایی را اضافه کنید، از جمله لنز جدید GoPro Max Mod، که با تثبیت کننده فوق العاده صاف، دیدی فوق العاده عریض به شما می دهد. دوربین اکشن در حال حاضر با قیمت 400 دلار به فروش می رسد، اما اگر در سرویس GoPro ثبت نام کنید، قیمت دوربین به 350 دلار کاهش می یابد و این شامل هزینه خدمات نیز می شود.

در حالی که مدت هاست GoPro به عنوان همه کاره ترین دوربین شناخته می شود، Insta360 One R تطبیق پذیری را به سطح دیگری ارتقا می دهد. طراحی ماژولار One R به شما این امکان را می دهد که ماژول های دوربین را با عملکردها و گزینه های مختلف عکسبرداری تعویض کنید. در حال حاضر، گزینه های این واحد شامل یک دوربین با زاویه دید عریض ویدیویی 4K برای تجربه دوربین اکشن سنتی 4K با فیلم 4K است. دوربین 360 درجه دو لنز; و یک دوربین طراحی شده توسط لایکا با سنسور 1 اینچی برای بهترین کیفیت تصویر ممکن حتی در شرایط کم نور.

هر دوربین قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد که به شما امکان می دهد واقعا خلاقیت خود را آزاد کنید. با این حال، اگر گیر کردید، اپلیکیشن موبایل این شرکت و انجمن Insta360 منبع دائمی الهام هستند. در مورد برنامه تلفن همراه صحبت می کنیم، این برنامه دارای ویژگی های ویرایش فوق العاده هوشمند است که ایجاد ویدیوهای قابل اشتراک گذاری را آسان می کند. و با استفاده از تثبیت‌کننده تصویر FlowState، تمام فیلم‌های شما فوق‌العاده صاف به نظر می‌رسند.

اما یکی از بهترین بخش‌های Insta360 One R این است که این شرکت هرگز از بهبود آن و افزودن ویژگی‌ها دست نمی‌کشد. به عنوان مثال، به تازگی دستگاه را به روز کرد تا بتوان از آن به عنوان وب کم استفاده کرد و با وای فای دوربین، اکنون می توانید با دوربین 360 درجه به صورت زنده استریم کنید. وجود دارد کمبود لوازم جانبی وجود ندارد برای آن، شامل یک محفظه غواصی و یک چوب سلفی که با استفاده از آن با دوربین 360 درجه از دید ناپدید می شود.

کیفیت تصویر، تثبیت‌کننده و ویژگی‌های Hero 8 Black با آنچه در Hero 9 Black دریافت می‌کنید خیلی دور نیست، اما قیمت آن مطمئناً مقرون به صرفه‌تر است. این دوربین فیلمبرداری 4K اولین دوربین این شرکت بود که دارای بدنه ضدآب بازطراحی شده با انگشتان تعبیه شده برای اتصال مستقیم دوربین به پایه GoPro بود. این دوربین فیلمبرداری HD همچنین دارای یک رابط قابل تنظیم با تنظیمات تصویربرداری از پیش تعیین شده و بهبود تثبیت کننده فیلم و کیفیت تصویر از Hero 7 Black است. این لنز، اگرچه مانند 9 قابل جدا شدن نیست، اما با شیشه گوریلا گلس ساخته شده است که در مدل های قبلی Hero دو برابر شیشه مقاوم تر از ضربه است.

این را نگاه کن: Hero 9 Black از GoPro قدرت و عملکرد را افزایش می دهد، اما نه قیمت

برای شرکتی که به خاطر پهپادهای دوربین دار خود شناخته می شود، DJI با اولین دوربین اکشن خود بسیار خوب عمل کرده است. یکی از ویژگی های بارز صفحه نمایش رنگی جلو است. Osmo Action ممکن است کوچک باشد، اما برای اطمینان از اینکه وقتی لنز دوربین روی یک چوب سلفی به سمت شما نشانه رفته است، در مرکز کادر قرار می گیرید، کافی است. یکی دیگر از ویژگی‌های عالی دوربین این است که به دستورات صوتی پاسخ می‌دهد – می‌توان دید را با کنترل صوتی تغییر داد. همچنین ضد آب و ناهموار با هود لنز قابل جابجایی است، دارای تثبیت کننده تصویر الکترونیکی عالی است، فیلم HDR ضبط می کند و دارای تنظیمات از پیش تنظیم شده است تا بتوانید حالت های تصویربرداری مورد نظر خود را بدون فرو رفتن در منوها کنترل کنید. این یک دوربین ضد آب عالی برای افرادی است که به دنبال کنترل بهتر هنگام گرفتن عکس و فیلم هستند.

ویدیوی خوب 4K با کمتر از 150 دلار و دارای نمایشگر جلویی Brave LE معامله خوبی است. بدنه ضدآب است، اما همراه با پایه‌های مختلف، دو باتری، یک شارژر و یک کنترل از راه دور مچی، Akaso شامل یک محفظه غواصی تا 40 متر (131 فوت) است. یک صفحه نمایش لمسی در پشت به شما امکان می دهد تا از طریق رابط کاربری ساده، حالت ها و تنظیمات دوربین را تغییر دهید. با فشار دادن طولانی دکمه Mode در بالا به شما امکان می دهد به صفحه نمایش جلو بروید تا بتوانید هنگام عکسبرداری خود را ببینید.

چندین گزینه عکسبرداری با این دوربین اکشن 4K از جمله حالت‌های تایم لپس ویدیو و عکس، حرکت آهسته و ضبط حلقه دریافت می‌کنید. حالت‌های Dive و Drive وجود دارد: اولی برای جبران کمبود نور قرمز در صحنه‌های زیر آب، دومی با خودروی شما روشن و خاموش می‌شود زمانی که دوربین برای برق به ماشین شما متصل می‌شود.
در مورد کیفیت تصویر، همچنان می‌خواهید این دوربین اکشن ارزان قیمت را روی 4K30 با تثبیت‌کننده تصویر و کیفیت ویدیوی بالا برای بهترین نتایج تنظیم کنید. همچنین، در حالی که ترکیبی جامد از وضوح و نرخ فریم را ارائه می دهد، همه آنها دارای تثبیت کننده تصویر نیستند، از جمله 1080p120 برای حرکت آهسته.





Source link