You are currently viewing خدمات پخش جریانی برای حفظ یا لغو در ماه مه 2024

خدمات پخش جریانی برای حفظ یا لغو در ماه مه 2024


قبل از شروع فصل پرفروش تابستانی با فیلم‌های آینده مانند ددپول 3، صف پخش استریم ماه می اینجاست تا به عنوان یک پل عمل کند. دیزنی پلاس با نمایشی جدید برای جشن چهارم ماه مه با Star Wars: Tales of an Empire به ما ارائه می دهد، اما علاوه بر پخش جریانی روز جنگ ستارگان، می توانید پخش تلویزیونی و فیلم جدید، فینال ها، برنامه های ویژه کمدی زنده و رویدادهای ورزشی را تماشا کنید. مانند نیمه نهایی NBA در این ماه. می شامل استندآپ کت ویلیامز در نتفلیکس، دربی کنتاکی، فصل سوم بریجرتون و پایان فصل است. مردان ایکس 97. و پس از یک وقفه طولانی، ایول برای فصل چهارم و آخر به پارامونت پلاس بازگشت.

با بسیاری از چیزهای خوب برای پخش جریانی، ممکن است مجبور شوید هر ماه تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید یک سرویس را به دلیل هزینه، در دسترس بودن محتوا یا هر دو لغو کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، من می خواهم یک تاکتیک را پیشنهاد کنم: مثل بستنی هم بزنید. به عبارت دیگر، خدمات خود را بچرخانید.

برنامه و بودجه پخش خود را با اشتراک، لغو، تماشای سایر خدمات، و سپس اشتراک مجدد، انتخاب کنید، و مطمئن شوید که پلتفرم های مورد نظر شما در حال چرخش هستند. چرخش سرویس‌های پخش جریانی می‌تواند همه چیز را به هم بزند و در زمان صرفه‌جویی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند نتفلیکسهولو، حداکثر و دیگران محتوایی ندارند که بخواهید در هر لحظه تماشا کنید. (فقط به یاد داشته باشید تمدید خودکار را خاموش کنید برای اشتراک های ماهانه شما.) این روش ممکن است کار نکند اشتراک‌گذاری اکانت‌های جریانیاما اگر می توانید آن را تحمل کنید، آن را بدهید.

در زیر پیشنهادات من برای حفظ یا حذف کدام سرویس‌های استریم برای ماه مه بر اساس نمایش‌ها و فیلم‌های جدیدی که به هر پلتفرم می‌آیند، ارائه شده است و خدمات پخش زنده را از معادله خارج می‌کند. من همچنین معمولاً خدمات طاقچه مانند را درج نمی کنم رول ترد در این لیست ها، اما این ماهی است که می خواهید اشتراک شما فعال باشد. چرا؟ Demon Slayer و My Hero Academia بازگشته اند، بنابراین اگر طرفدار آن باشید، ماهیانه 8 دلار می ارزد.

ترجیحات شما ممکن است متفاوت باشد، اما اگر هیچ چیز دیگری نباشد، از شما می‌خواهم که برای پس‌انداز کردن، از جابجایی استفاده کنید. ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، و به یاد داشته باشید، الف یک VPN می تواند مفید باشدهم.

ادامه مطلب: 50 برنامه تلویزیونی که مشتاقانه منتظر تماشای آن در سال 2024 هستیم

یک شخصیت انیمیشنی که در Tales of Empire در وسط راهرو ایستاده است

Tales of the Empire به دیزنی پلاس می آید.

Lucasfilm Ltd.

چرخش جریانی می 2024

نگه میدارم طرد شدن
دیزنی پلاس ساعت
حداکثر ساعت
نتفلیکس ساعت
اپل تی وی پلاس ساعت
استارز ساعت
طاووس ساعت ساعت
پارامونت پلاس ساعت ساعت
ویدئوی اصلی ساعت
هولو ساعت

خدمات پخش در ماه مه صرفه جویی می شود

دیزنی پلاس: درست در زمان مه چهارم، Star Wars: Tales of the Empire با همه قسمت‌ها در 4 می به نمایش درآمد. این ماه همچنین فصل دوم Monsters at Work را در 5 می و پایانی X-Men 97 را به همراه دارد. آرک سه قسمتی با عنوان “Tolerance is Extinction” فصل اول را در 15 می به پایان می رساند. فصل جدید Doctor Who در تاریخ 10 می با سه قسمت عرضه می شود. در بخش مستند، می‌توانید داستان‌هایی درباره بیتلز در Let it Be (8 مه)، The Beach Boys (24 مه) و Jim Henson (31 مه) ببینید.

نتفلیکس: بریجرتون برگشت! و جشنواره نتفلیکس یک جوک است چندین رویداد زنده از جمله برنامه های زنده از کت ویلیامز و جان مولانی را برگزار می کند. فصل 2 Blood of Zeus و Jerry Seinfeld’s Unfrosted نیز از جمله عناوین داغی هستند که در این ماه منتشر می شوند، بنابراین ممکن است بخواهید همه آنها را به لیست تماشای خود اضافه کنید:

  • TP Bon — سری جدید انیمیشن – (2 مه)
  • مرد کامل (2 مه)
  • Unfrosted – فیلم سینفلد ستاره دار برای تارت های پاپ (3 مه)
  • فروش فصل 3 The OC (3 مه)
  • کت ویلیامز: ویک فوک (4 مه)
  • Roast of Tom Brady (4 مه)
  • بادکین (9 مه)
  • مادر عروس – با بازی بروک شیلدز و میراندا کازگرو (9 مه)
  • Blood of Zeus فصل 2 (10 مه)
  • بریجرتون فصل 3 قسمت 1 (16 مه)
  • اطلس – با بازی جنیفر لوپز (24 مه)
  • اریک – با بازی بندیکت کامبربچ (30 مه)

حداکثر: مکس دارد بازی های پلی آف NBA به صورت زنده با استفاده از سطح ورزشی B/R خود، اما در این ماه می‌توانید The Iron Claw (10 مه) را نیز پخش کنید. لاک پشت ها تمام راه (۲ می) و فصل ۳ هک. این سریال کمدی در تاریخ 2 مه پخش خواهد شد و آخرین فصل آن در 30 می پخش خواهد شد. انیمیشن My Adventures with Superman با فصل 2 در Adult Swim در 25 می بازمی گردد و روز بعد از Max پخش خواهد شد.

هولو: FX حجاب با الیزابت ماس ​​در طول ماه جریان دارد. اگر می‌خواهید نمایش‌های شبکه را تماشا کنید، Hulu اولین فصل جدید را روی عرشه دارد. خطر! فصل 2 Masters در 2 مه منتشر می شود و سایر نسخه های منتشر شده عبارتند از Gordon Ramsay’s Food Stars (23 مه)، Beat Shazam فصل 7 (29 مه) و Master Chef فصل 14 (30 می). همچنین می‌توانید تاریخ‌های جشن مسابقه (3 مه)، Under the Bridge، Welcome to Wrexham یا Abbott Elementary را پخش کنید.

ویدئوی اصلی: Prime Video شامل نسخه های اصلی و فیلم های بلند است. احتمالاً با عضویت Prime خود این سرویس را دارید، اما فراموش نکنید آمازون اکنون 3 دلار دریافت می کند اگر می خواهید بدون تبلیغات استریم کنید در ماه. منتظر این نسخه های ماه مه باشید: ایده برای شما (2 مه) Maxton Hall: The World Between Us (8 مه)، داستان آمریکایی (14 می)، فصل 2 محدوده بیرونی (16 مه)، و فرشتگان آبی اثر جی جی آبرامز و گلن پاول (23 مه).

طاووس: این یک ذخیره/لغو رول است اما اگر می‌خواهید دربی کنتاکی (4 مه)، Indy 500 (26 مه) یا مسابقه آواز یوروویژن (7 مه) را به صورت زنده تماشا کنید، طاووس مکانی است که می‌توانید باشید. و ممکن است بخواهید اشتراک خود را برای پخش جریانی The Tattooist of Auschwitz در 2 مه، The Society of Magical Negroes در 3 مه، و اولین پخش فصل The Real Housewives of New Jersey در 6 می حفظ کنید. اگر هیچ یک از اینها علاقه شما را برانگیخت، فعلاً از Peacock صرف نظر کنید.

پارامونت پلاس: با گفتن این نکته شروع می‌کنم که اگر می‌خواهید در مورد ایول زیاده‌روی کنید، می‌توانید تا ژوئن برای Paramount Plus صبر کنید، اما برخی از طرفداران ممکن است بخواهند بازی‌های للند را در تاریخ ۲۳ مه تماشا کنند. این فصل آخر 14 قسمت خواهد داشت، بنابراین اگر می خواهید Paramount Plus را برای ماه می می خواهید، به شما بستگی دارد.

ممکن است بتوانید از این خدمات انصراف دهید

استارز: من تا ژوئن که Power Book II بازگردد، Starz را متوقف می‌کنم. اما BMF و Mary & George در ماه می برای نوشیدن در دسترس خواهند بود. بزرگترین انتشار جریان در این پلتفرم است بازی های گرسنگی: تصنیف پرندگان آوازخوان و مارها در 14 می

اپل تی وی پلاس: طرفداران رمان ماده تاریک ممکن است بخواهند اقتباسی از سریال تلویزیونی را پخش کنند که در تاریخ 8 می در اپل تی‌وی پلاس عرضه می‌شود. این سریال در مجموع 9 قسمت خواهد داشت، اما اگر ترجیح می دهید آن را پرهیز کنید، می توانید تا ژوئن یا جولای صبر کنید. دیگر ورودی‌ها عبارتند از Acapulco Season 3 (1 مه)، The Big Cigar (17 مه) و Experience Season 4 (22 مه).

یک زن به مردی می نگرد که در فکر فرو رفته است

جوئل ادگرتون و جنیفر کانلی در فیلم Dark Matter بازی می‌کنند، اما می‌توانید آن را در اواخر تابستان امسال بخورید.

Apple TV+

صبر باعث صرفه جویی در هزینه پخش جریانی می شود

اگر FOMO مورد علاقه شما نیست، صبر کنید تا اکثر یا تمام قسمت‌های سریال مورد علاقه‌تان در یک سرویس در دسترس باشد، استراتژی عاقلانه‌ای است. به این ترتیب، به جای پرداخت هزینه برای یک سرویس در طول چند ماه برای پوشش یک چرخه پخش جریانی شش تا ۱۰ هفته ای، می توانید با اشتراک یک ماهه به همه چیز برسید. و سپس دوباره چرخه را تکرار کنید. اگر برای تماشای یک پرخوری مشکلی ندارید، این به خوبی جواب می دهد.

به عنوان مثال، فصل ۱۴ دکتر هو هشت قسمت در ماه ژوئن خواهد داشت و فصل آخر Star Trek: Discovery در ۳۰ می به پایان می رسد، پس چرا برای دریافت دیزنی پلاس یا پارامونت پلاس تا ژوئن منتظر نمانید؟ همین امر در مورد ماده تاریک اپل تی وی نیز صدق می کند. من ایول را دوست دارم، اما با پخش هفتگی می توانید منتظر تمام 14 قسمت در ماه آگوست باشید. از پرداخت دو یا سه ماه از این خدمات خودداری کنید، زیرا می توانید در تابستان امسال منتظر تماشای کامل این نمایش ها باشید.

evil-season-4-paramount-plus

فصل چهارم Evil یک فصل تمدید شده برای اجرای نهایی خود خواهد داشت.

الیزابت فیشر/پارامونت پلاس

در نظر بگیرید که برای هر سرویس پخشی که دارید، ماهانه چقدر پرداخت می کنید ریاضی را انجام دهید. نتفلیکس 7 تا 23 دلار (به اضافه هزینه عضویت اضافی) است و پارامونت پلاس از 6 دلار شروع می شود. Apple TV Plus 10 دلار است. قیمت دیزنی پلاس بسته به بسته ها از 2 تا 25 دلار، Max 10 تا 20 دلار، Hulu از 8 دلار و Starz 10 دلار قیمت دارد. نرخ پایه Peacock 6 دلار در ماه است — تا افزایش قیمت در ماه جولای. اگر تصمیم به جابجایی دارید، یک یادآوری تقویم تنظیم کنید تا زمانی که زمان اشتراک مجدد یا لغو است به شما هشدار دهد.

خرابی سرویس استریم در ماه ژوئن را از دست ندهید که پر از اخبار خواهد بود خانه اژدها و بیشتر.





Source link