You are currently viewing پخش زنده نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا: بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن را از هرجایی تماشا کنید

پخش زنده نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا: بوروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن را از هرجایی تماشا کنید


در TNT Sports تماشا کنید

TNT Sports

تماشای زنده مسابقات لیگ قهرمانان انگلستان با TNT Sports

آن را در DAZN بررسی کنید

DAZN

لیگ قهرمانان را در کانادا از 30 دلار کانادا در ماه تماشا کنید

در Stan Sport را ببینید

استن اسپورت

لیگ قهرمانان را در استرالیا از 10 دلار استرالیا در ماه تماشا کنید

دشمنی آشنا در مسیر کیلیان امباپه به فینال لیگ قهرمانان اروپا در لندن ایستاده است، زیرا بوروسیا دورتموند در اولین بازی این نیمه نهایی میزبان پاری سن ژرمن است.

این دیدار چهار تیم پایانی دومین باری است که دو تیم در مسابقات امسال با تساوی در مرحله گروهی به مصاف یکدیگر می روند. پی اس جی در خانه دو بر صفر پیروز شد و در دورتموند به تساوی یک بر یک دست یافت.

میزبان بدون دو مصدوم رامی بنسباینی و سباستین هالر خواهد بود، در حالی که یان ماتسن، دونیل مالن و متس هوملز با تست های آمادگی جسمانی دیرهنگام روبرو خواهند شد.

پاری سن ژرمن تعدادی غایب کلیدی دارد که پرسنل کیمپمبه، لاوین کورزاوا و سرخیو ریکو همگی در این بازی حضور ندارند.

در زیر بهترین ها را بیان می کنیم خدمات پخش زنده تلویزیون برای تماشای هر مسابقه در هر کجای جهان که هستید.

جولیان برانت از بوروسیا دورتموند با پای راست به توپ ضربه می زند.

یولیان برانت در پیروزی قاطع 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید دروازه را باز کرد و بوروسیا دورتموند را به نیمه نهایی رساند.

اسکار دل پوزو/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

بوروسیا دورتموند – پاری سن ژرمن: کی و کجا؟

بوروسیا دورتموند در سیگنال ایدونا پارک به مصاف PSG خواهد رفت چهارشنبه 1 اردیبهشت در این بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا. شروع برای 21:00 CET به وقت محلی در آلمانکه هست 15:00 ET یا 12:00 PT در ایالات متحده و کانادا، 20:00 BST در بریتانیا و ساعت 5 صبح AEST روز پنجشنبه 2 مه در استرالیا.

چگونه بوروسیا دورتموند و پی اس جی را به صورت آنلاین از هر کجا با استفاده از VPN تماشا کنیم

اگر نمی توانید مسابقات لیگ قهرمانان را به صورت محلی تماشا کنید، ممکن است به روش دیگری برای تماشای این اکشن نیاز داشته باشید. اینجاست که استفاده از VPN می تواند مفید باشد. یک VPN می‌تواند با رمزگذاری ترافیک شما از کاهش سرعت ISP شما در روز بازی جلوگیری کند، همچنین اگر می‌خواهید در هنگام سفر و استفاده از شبکه‌های Wi-Fi مختلف، لایه‌ای از حریم خصوصی برای دستگاه‌ها و ورود به سیستم خود داشته باشید، ایده خوبی است.

با استفاده از VPN، می توانید به صورت مجازی موقعیت مکانی خود را در تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود برای دسترسی به بازی تغییر دهید. اگر ISP یا اپراتور تلفن همراه شما یک آدرس IP اختصاص دهد که به اشتباه موقعیت شما را در یک منطقه خاموشی نشان می دهد، یک VPN می تواند با دادن یک آدرس IP در منطقه غیر خاموشی صحیح شما، این مشکل را حل کند. اکثر VPN ها، مانند ما انتخاب ویراستاران، ExpressVPNاین را واقعا آسان کنید

استفاده از VPN برای تماشای یا پخش جریانی ورزش در هر کشوری که VPN قانونی است، از جمله ایالات متحده، بریتانیا و کانادا، تا زمانی که اشتراک قانونی برای سرویسی که در حال پخش آن هستید دارید، قانونی است. اطمینان حاصل کنید که VPN شما به درستی تنظیم شده است تا از نشت جلوگیری شود: حتی زمانی که VPN ها قانونی هستند، سرویس پخش می تواند حساب هر کسی را که مشکوک به دور زدن محدودیت های خاموشی به درستی اجرا شده است، خاتمه دهد.

به دنبال گزینه های دیگر هستید؟ حتما برخی از موارد عالی را بررسی کنید معاملات VPN در حال حاضر در حال انجام است.

سارا تیو/CNET

ExpressVPN انتخاب برتر VPN فعلی ما برای افرادی است که یک VPN قابل اعتماد و ایمن می خواهند و روی دستگاه های مختلف کار می کند. به طور معمول 13 دلار در ماه است، و اگر اشتراک سالانه دریافت کنید، می توانید برای ExpressVPN ثبت نام کنید و 35٪ – معادل 8.32 دلار در ماه – پس انداز کنید.

توجه داشته باشید که ExpressVPN 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

پخش زنده بازی بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در آمریکا

طرفداران فوتبال آمریکایی می‌توانند مسابقات این فصل را از طریق پارامونت پلاس، که دارای حقوق پخش مستقیم مستقیم انگلیسی زبان ایالات متحده برای مسابقات لیگ قهرمانان اروپا است، پخش کنند.

سارا تیو/CNET

Paramount Plus دو طرح اشتراک اصلی در ایالات متحده دارد: Essential با 6 دلار در ماه و Premium با 12 دلار در ماه. هر دو لیگ قهرمانان را پوشش می دهند.

گزینه ارزان‌تر Essential دارای تبلیغات برای پخش بر اساس تقاضا است. همچنین فاقد فیدهای زنده CBS و توانایی دانلود برنامه‌ها برای تماشای آفلاین است. تازه واردان می توانند از یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه استفاده کنند، در حالی که دانشجویان می توانند از 25٪ تخفیف برخوردار شوند. پس انداز جمعه سیاه نیز هنوز در دسترس است، اما نمی دانیم برای چه مدت.

بررسی Paramount Plus ما را بخوانید.

پخش زنده بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در انگلستان

TNT Sports حق پخش زنده لیگ قهرمانان در بریتانیا را دارد.

TNT Sports

TNT Sports که سابقاً BT Sports بود، مسابقات لیگ قهرمانان را به طور انحصاری در این فصل به صورت زنده برای بینندگان بریتانیایی ارائه می کند. شما می توانید به TNT Sports به همان روش قبلی خود دسترسی داشته باشید، از جمله از طریق Sky Q به عنوان یک بسته تلویزیونی و همچنین پخش آنلاین. هزینه آن در هر صورت 30 پوند است و در بسته‌ای ارائه می‌شود که شامل کتابخانه Discovery Plus از محتوای مستند است.

پخش زنده دیدار بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در کانادا

اگر می‌خواهید بازی‌های UCL را در کانادا به صورت زنده پخش کنید، در DAZN Canada مشترک شوید. این سرویس دارای حقوق انحصاری برای پخش لیگ قهرمانان این فصل است.

هزینه اشتراک DAZN 30 دلار کانادا در ماه یا 200 دلار کانادا در سال است. همچنین به شما امکان دسترسی به لیگ اروپا و فوتبال قهرمانی EFL، راگبی شش ملت و تنیس WTA را می دهد.

علاوه بر برنامه های اختصاصی برای iOS و اندروید، طیف گسترده ای از ست تاپ باکس ها و تلویزیون های هوشمند پشتیبانی می شود.

پخش زنده بروسیا دورتموند و پاری سن ژرمن در استرالیا

طرفداران فوتبال Down Under می توانند مسابقات UCL را در سرویس استریم استن اسپورت تماشا کنند که دارای حق انحصاری نمایش زنده لیگ قهرمانان در استرالیا در این فصل است.

Stan Sport ماهیانه 10 دلار استرالیا (به اضافه 10 دلار استرالیا برای اشتراک Stan) به شما بازمی گرداند، اما سرویس پخش در حال حاضر یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه را ارائه می دهد.

این اشتراک همچنین به شما امکان دسترسی به لیگ اروپا و لیگ اروپا کنفرانس، و همچنین راگبی بین المللی و فرمول E را می دهد.

نکات سریع برای پخش مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از طریق VPN

  • با چهار متغیر در بازی (ISP، مرورگر، ارائه دهنده پخش ویدئو و VPN)، تجربه و موفقیت شما در پخش مسابقات لیگ قهرمانان ممکن است متفاوت باشد.
  • اگر مکان مورد نظرتان را به عنوان گزینه پیش‌فرض برای ExpressVPN نمی‌بینید، از گزینه «جستجو براساس شهر یا کشور» استفاده کنید.
  • اگر بعد از اینکه VPN خود را روشن کردید و آن را در ناحیه مشاهده صحیح تنظیم کردید، در دریافت بازی با مشکل مواجه شدید، دو چیز وجود دارد که می توانید برای رفع سریع آن امتحان کنید. ابتدا وارد حساب اشتراک سرویس استریم خود شوید و مطمئن شوید که آدرس ثبت شده برای حساب در ناحیه مشاهده صحیح است. اگر نه، ممکن است لازم باشد آدرس فیزیکی ثبت شده در حساب خود را تغییر دهید. دوم، برخی از تلویزیون های هوشمند، از جمله Roku، برنامه های VPN ندارند که بتوانید مستقیماً روی خود دستگاه نصب کنید. در عوض، باید VPN را روی روتر خود یا نقطه اتصال تلفن همراهی که استفاده می‌کنید (مانند تلفنتان) نصب کنید تا همه دستگاه‌های موجود در شبکه Wi-Fi آن اکنون در مکان مشاهده صحیح نمایش داده شوند.
  • همه ارائه دهندگان VPN که ما توصیه می کنیم دستورالعمل های مفیدی در سایت های اصلی خود برای نصب سریع VPN روی روتر خود داشته باشند. در برخی موارد در سرویس‌های تلویزیون هوشمند، پس از نصب برنامه ورزشی در یک شبکه کابلی، از شما خواسته می‌شود یک کد عددی را تأیید کنید یا روی پیوندی که در فایلی برای تلویزیون هوشمندتان به آدرس ایمیل شما ارسال شده است کلیک کنید. این جایی است که داشتن VPN در روتر شما نیز به شما کمک می کند زیرا به نظر می رسد هر دو دستگاه در مکان صحیح قرار دارند.
  • به یاد داشته باشید که مرورگرها اغلب می توانند موقعیت مکانی خود را نشان دهند، حتی اگر از VPN استفاده می کنند، بنابراین مطمئن شوید که از یک مرورگر حریم خصوصی برای دسترسی به خدمات خود استفاده می کنید. توصیه می کنیم شجاع.





Source link