You are currently viewing بهترین تشک های مموری فوم 2024

بهترین تشک های مموری فوم 2024


1099 دلار در لیلا

layla-mattress-review-logo-3.jpg

بهترین تشک مموری فوم تاشو

لیلا

جزئیات را ببینید

تشک مموری فوم 150 دلاری + 2 بالش رایگان

جزئیات را ببینید

1099 دلار در Amerisleep

تشک فوم حافظه Amerisleep AS2 در اتاق خواب با تخته سر خاکستری.

بهترین تشک مموری فوم برای افراد پشت یا معده

Amerisleep AS2

جزئیات را ببینید

2,395 دلار در Saatva

loom-leaf-mattress-review-logo-5.jpg

تشک مموری فوم لوکس

Saatva Loom & Leaf

جزئیات را ببینید

2849 دلار در پافی

یک تشک مموری فوم لوکس پف کرده روی دیواری تیره.

بهترین تشک مموری فوم برای خواب های جانبی

پفی لوکس

جزئیات را ببینید

تشک های مموری فوم در بسته بندی های مختلفی عرضه می شوند – برخی می توانند متراکم، محکم و سنگین باشند، در حالی که برخی دیگر مخملی، ابر مانند و سبک هستند. اگر به دنبال بهترین تشک مموری فوم برای اتاق خواب خود هستید یا مهمان، تو در جای درستی هستی. ما آنها را از نظر کیفیت، قیمت، راحتی، اقامت و عملکرد با استفاده از یک سری از تست کردیم تست تشک.

احتمالاً تا کنون بیش از 50 تشک مموری فوم را آزمایش کرده ایم. موارد ذکر شده در زیر بر اساس تجربه من و اینکه چقدر تخت ها در دریایی از گزینه ها برجسته بودند انتخاب شدند. لیست ما شامل بهترین تشک مموری فوم برای تخت خواب های جانبی، خریداران ارزان قیمت و انتخاب های ما برای بهترین تشک فوم حافظه است.

به طور کلی بهترین تشک مموری فوم چیست؟

تشک نکتار پریمیر با میز کنار تخت آبی رنگ همراه با آن.

نگاهی به Nectar Premier در مرکز آزمایشی ما.

جاناتان گومز/CNET

در حالی که همه تخت‌های مموری فوم در لیست ما انتخاب‌های خوبی هستند، تشک Nectar Premier در مجموع عنوان بهترین را از آن خود می‌کند. این یک تشک مموری فوم راحت است که شبیه تشک محبوب Tempur-Pedic است، اما بسیار مقرون به صرفه تر است. این حس آهسته بالا رفتن دارد که به آرامی منحنی ها و مفاصل شما را در آغوش می گیرد و ویژگی های اضافی که به آن کمک می کند دما را بهتر از تخت های مموری فوم معمولی تنظیم کند.

در این فهرست، تشک‌های مموری فوم را خواهید یافت که به‌عنوان راحت‌ترین، حمایت‌کننده‌ترین، راحت‌ترین یا مقرون‌به‌صرفه‌ترین تشک‌ها از نظر من متمایز بودند. در اینجا انتخاب های من برای بهترین گزینه های تشک مموری فوم وجود دارد که می توانید آنلاین بخرید.

ویدئو: بهترین تشک مموری فوم 2024

سازنده ویدیوی CNET و مربی خبره علوم خواب را تماشا کنید اوون پول بهترین تشک های مموری فوم را بررسی کنید.

بهترین تشک های مموری فوم 2024

صدها تشک برای انتخاب وجود دارد، اما خوشبختانه ویرایشگرهای CNET Sleep ما همه در مورد تخت خواب هستند. آنها مجموعاً بیش از 100 تخت، از محبوب ترین تا مدل های کمتر شناخته شده را آزمایش کرده اند، و دانش لازم را برای کمک به شما در انتخاب تخت مناسب دارند. تشک های بالا گزینه های عالی هستند، اما چند تخت دیگر وجود دارد که ما آزمایش کرده ایم که به راحتی می توانند این لیست را ایجاد کنند.

تشک مموری فوم شفاف 10 اینچی: خریداران مقرون به صرفه می توانند تشک Lucid Gel Memory Foam را بررسی کنند، تختخوابی که از طریق آمازون با هزاران نظر مثبت کاربران فروخته می شود. این یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین تخت‌خواب‌های تخت در جعبه است که من تا به حال آزمایش کرده‌ام، و همچنان به اندازه‌ای راحت است که خوابی راحت به شما بدهد. شما سه گزینه استحکام و شش ارتفاع دارید.

تشک TempurPedic: احتمالاً قبلاً نام این برند را شنیده‌اید، زیرا TempurPedic مدت‌ها قبل از ورود تخت‌خواب‌ها به اینترنت، نام خود را در صنعت تشک‌سازی به ثبت رساند. آنها چندین تشک از سطح ورودی تا لوکس را ارائه می دهند. آنها همچنین گزینه های زیادی برای فوم حافظه خنک کننده دارند. اینها تخت‌خواب‌های گران قیمتی هستند، اما شما برای برند قابل اعتماد هزینه می‌کنید و احساس می‌کنید که این نام تجاری به آن معروف است.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

ویراستاران CNET محصولات و خدماتی را که در مورد آنها می نویسیم بر اساس شایستگی ویراستاری انتخاب می کنند. وقتی از طریق لینک های ما خرید می کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم.

در طول آزمایش روی تخت می خوابیم و هر سه مورد را امتحان می کنیم موقعیت های مختلف خواب: پهلو، پشت، معده و ترکیبی. ما همچنین برای جداسازی حرکت، پشتیبانی از لبه، دما، راحتی و موارد دیگر آزمایش می‌کنیم. حتی چند تشک را هم باز کردیم تا ببینیم ساختار داخل آن چگونه است.

بهترین تشک های مموری فوم برای تغییر موقعیت راحت هستند، احساس کاهش فشار را ارائه می دهند، حرکت را ایزوله می کنند و برای انواع موقعیت های خواب بسیار راحت هستند. با توجه به اینکه آیا برای هر نوع بدنی به اندازه کافی ماندگار خواهد بود، دوام را نیز در نظر می گیریم.

بیشتر بدانید در چگونه تشک ها را تست می کنیم.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

  • سختی: این باید بدون توجه به نوع تشکی که خریداری می کنید، یک نکته اساسی باشد. سطوح مختلف سفتی موقعیت های مختلف خواب را امکان پذیر می کند. اگر به پهلو بخوابید، بهترین تشک مموری فوم نرم و لطیف خواهد بود. برای کسانی که شکم و پشت می خوابند، بهترین بستر مموری فوم تخت سفت تر است.
  • من آنرا حس میکنم: همانطور که قبلا در این بررسی اشاره کردم، هر تشک مموری فوم یکسان ایجاد نمی شود. برخی از تخت‌های مموری فوم سبک و مطبوع هستند، در حالی که برخی دیگر احساس می‌کنند متراکم هستند و دیر پاسخ نمی‌دهند. اگر همخوابه هستید، توصیه می کنم از یک مموری فوم سبک وزن استفاده کنید تا بتوانید به راحتی موقعیت خود را تغییر دهید. اگر می خواهید هنگام خواب واقعاً راحت و راحت باشید، ممکن است تشک مموری فوم سفت را بهتر دوست داشته باشید.
  • تنظیم دما: یکی از شکایات در مورد فوم حافظه این است که گرما را به دام می‌اندازد و باعث می‌شود افراد در هنگام خواب احساس گرما و ناراحتی کنند. بخشی از این به دلیل ساختار سلولی متراکم مموری فوم و هوای گرمی است که در داخل آن محبوس می شود و همچنین به خاطر این است که شما در داخل مموری فوم خوابیده اید و نه بالای آن. به دنبال فوم حافظه با تکنیک های مختلف کنترل دما مانند ژل تزریقی، دانه های ژل، مس تزریق شده، گرافیت تزریق شده، مواد تغییر فاز و فناوری اختصاصی باشید.
  • قیمت: قیمت مموری فوم از بسیار ارزان (تخت های مموری فوم با قیمت 200 دلار وجود دارد) تا درجه یک و درجه یک (تشک های Tempur-Pedic می توانند بیش از 2000 دلار قیمت داشته باشند) متغیر است. این بدان معنی است که تقریباً هر کسی می تواند تشک مموری فوم را در بودجه خود پیدا کند.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

همه مواد مموری فوم یکسان ایجاد نمی شوند. برخی هوای بیشتری دارند در حالی که برخی دیگر بسیار متراکم هستند. برخی از آنها با ژل یا عسل برای تنظیم دما تزریق می شوند، در حالی که برخی دیگر سنتی تر هستند.

سنتیفوم حافظه سنتی در تختخواب های قدیمی مانند تشک های OG TempurPedic متعلق به دهه 1990 یا فوم حافظه بسیار ارزان یافت می شود. در حالی که عالی است و فشار را کاهش می دهد، اما گرم می شود زیرا فوم متراکم گرمای بدن شما را در داخل محبوس می کند. اگر خواب گرمی دارید، این چیزی است که باید به خاطر داشته باشید.

آغشته به ژل: نگران نباشید، این به معنای واقعی کلمه ژلی نیست که روی آن بخوابید. فوم حافظه تزریق شده با ژل اغلب دارای نقاط آبی یا سبز کوچکی است که برای کمک به تنظیم دما به فوم نفوذ می کند. این ژل گرما را از شما دور می کند و آن را به طور یکنواخت در سراسر تخت پخش می کند تا حس کف حافظه خنک کننده ایجاد کند.

دم کرده با عسل: تخت هایی مانند تشک لیلا با ژل مس تزریق می شوند تا عملکرد مشابه تشک های معمولی ژل دار را داشته باشند. مس هادی است که می تواند گرما را از بدن شما جذب کرده و آن را از بدن شما پخش کند.

گیاهی: تشک های مموری فوم گیاهی زیادی در بازار وجود ندارد. افرادی مانند Amerisleep از مواد گیاهی به عنوان جایگزینی برای نفت استفاده می‌کنند و آن را از طریق فرآیندی با انتشار صفر تولید می‌کنند. به این ترتیب، مموری فوم نسبت به سایر فوم های مموری یا پلی اتیلن سازگارتر با محیط زیست است.

اختصاصی: برندهای مختلفی را خواهید یافت که از نام خاصی برای فوم حافظه خود استفاده می کنند، مانند فوم Puffy’s Cloud-Air. این بدان معنی است که این برند یک پیچ و تاب خاصی روی مموری فوم گذاشته است تا آن را راحت تر یا سازگارتر کند. رایج ترین انواع فوم های حافظه اختصاصی، سلول باز برای جریان هوای بیشتر یا تزریق ژل برای قابلیت های خنک کننده هستند.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

بهترین ویژگی مموری فوم این است که فشار را کاهش می دهد، حرکت روی تشک را متوقف می کند و هنگام در آغوش گرفتن احساس راحتی ایجاد می کند. افرادی که بیشتر از همه به تختخواب های مموری فوم علاقه دارند عبارتند از کسانی که از درد مفاصل، کمردرد، خواب های کناری و ترکیبی رنج می برند، زوج هایی که یک تخت مشترک دارند و افرادی که به طور کلی احساس تشک را دوست دارند. خواب‌های پهلو نیز ممکن است فوم حافظه نرم را به دلیل تطابق با مفاصل شانه و لگن دوست داشته باشند.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

تشک های مموری فوم گاهی اوقات به دلایل مختلفی می توانند افراد را خاموش کنند. اگر مرتباً موقعیت خود را تغییر می دهید، نباید تشک مموری فوم بخرید، زیرا فوم می تواند مقاومتی ایجاد کند زیرا به آرامی به شکل خود باز می گردد. همچنین برای تراورس های داغ. مموری فوم ماده ای متراکم است که گرما را بیشتر از سایر انواع فوم به دام می اندازد. فوم مموری ژل و سایر فناوری‌ها به آن کمک می‌کنند تا خنک‌تر بخوابد، اما خواب‌های گرم ممکن است این موارد را در نظر بگیرند تشک لاتکس زیرا آنها بسیار قابل تنفس هستند.

بیشتر نشان بده، اطلاعات بیشتر

تشک های مموری فوم مختلفی در بازار وجود دارد، اما برخی از بهترین آنها عبارتند از Layla، Puffy، Loom & Leaf، Bear، Amerisleep، GhostBed و Nectar.

اگر تشک مموری فوم شما فقط از فوم ساخته شده باشد، احتمالاً حدود هفت سال برای شما دوام خواهد آورد. اگر با فنرهای داخلی یا کلاف در لایه زیرین ساخته شود، حدود 10 سال یا بیشتر برای شما دوام می آورد. فقط مطمئن شوید که به درستی از تشک خود مراقبت می کنید، مثلاً هر شش ماه یکبار آن را بچرخانید و ملافه خود را تمیز نگه دارید.

9 تا 10 اینچ ضخامت ایده آلی برای تشک های مموری فوم است که به اندازه کافی پشتیبانی می کند، اما اگر به دنبال حداکثر دوام و پشتیبانی هستید، می توانید حتی ضخیم تر شوید. تشک های مموری فوم نازک برای کوتاه مدت مناسب هستند، اما ممکن است تا زمانی که شما امیدوارید دوام نداشته باشند. آنها بیشتر مستعد سایش، افتادگی و اثر انگشت هستند.

تشک های مموری فوم برای کاهش فشار مفاصل عالی هستند زیرا مواد به آرامی منحنی های شما را در آغوش می گیرند، اما برخی از تخت های مموری فوم می توانند احساس فرورفتگی به شما بدهند که باعث مقاومت در هنگام تلاش برای تغییر موقعیت می شود. اگر ترجیح می دهید به صورت ترکیبی در بازار برای تخت خواب مموری فوم بخوابید، سعی کنید تختخوابی سبک تر و مطبوع پیدا کنید تا سریعتر به فشار پاسخ دهد.

تشک های مموری فوم گرما را به دام می اندازند و افراد گرم را حتی داغ تر می کنند. آنها همچنین گاهی اوقات هنگام تغییر موقعیت، ثبات را برای خوابانده های ترکیبی فراهم می کنند.





Source link